Konsultant SEO | Konsultacje | Specjalista | Doradztwo | Audyt | Kraków









konsultant seo, konsultacje seo, specjalista seo, doradztwo, audyt, kraków
BARTOSZ DYTKOWICZ – pierwsze kroki w SEO zacząłem stawiać w 2008 (13 lat temu), a wszystko zaczęło się od projektu portalu AnimeSociety skierowanego do fanów anime i mangi. Przez ten czas SEO bardzo ewoluowało, techniki stosowane kilkanaście lat temu dziś nie mają znaczenia, niestety jest to duży mankament dla początkujących, czytających dawno temu napisane poradniki SEO w formie drukowanej, jak i też wiele artykułów w sieci, które traktują o tych metodach. Dlaczego? Jeśli ktoś nie śledzi na bieżąco materiałów zagranicznych, oraz z naszego polskiego podwórka SEO nie jest wstanie na początku przygody z SEO ocenić, co dziś jest skuteczne, a czego stosowanie spowoduje negatywne skutki w ocenie Google, a także co nadmiernie przepali budżet, który jest bardzo cenny do rozwoju każdego biznesu.

Z pomocą przychodzę JA w roli konsultanta SEO. Moja wiedza o SEO została zgłębiona z wielu książek traktujących o SEO po polsku i angielsku, setek artykułów przeczytanych na blogach branżowych, mam również wiedzę zebraną z wielu konferencji SEO, jak również z porad na Youtube. Ponadto cała ta wiedza została przeze mnie przetestowana, co pozwala mi to dziś przełożyć na realne efekty.

Czynników odpowiedzialnych w SEO za pozycje jest ponad 200, każdy w mniejszym lub większym stopniu wpływa na pozycję Twojej strony w Internecie. Nie oznacza to, że ktoś kto od X lat nie śledził jak zmieniało się SEO, że nie będzie wstanie sam podjąć działań. To wszystko zależy, jednak z pomocą konsultanta SEO jest to o wiele łatwiejsze! Warto nadmienić, że istnieją branże, w których na efekt czeka się krótko (zwykle lokalne biznesy), a są branże, w których na efekty SEO przyjdzie poczekać czasami nawet rok od momentu rozpoczęcia takich działań. Dodatkowo dodam, że słowo kluczowe, słowu kluczowemu jest nie równe. Pozycjonując 100 słów kluczowych, np. 40% może pojawić się w TOP1-10 już po miesiącu, a inne dopiero kilka miesięcy później!

Więcej o mnie znajdziesz na moim Linkedin: ZOBACZ PROFIL

- dlaczego strona się nieindeksuje, lub indeksuje niepoprawnie (pojawiają się błędy w Google Webmaster Tool, czyli Narzędzia Dla Webmasterów)
- duplikacja słów kluczowych w title (kanibalizacja słów kluczowych)
- czy struktura strony (kategorie, podkategorie, inne podstrony są poprawnie ustawione)
- linkowanie wewnętrzne
- dostosowanie strony do rankingu DESKTOP i rankingu MOBILE
- jakie treści nie powinny być indeksowane
- blog na subdomenie czy w katalogu domeny
- z jaką końcówką jest domena względem kraju, w którym pozycjonujemy
- czy indeksowanie jest jednolite (wersja z www, bez www, http, https://)
- czy są odpowiednio stosowane nagłówki H1-H6
- czy są stosowane inne znaczniki wpływające na pozycje
- czy są stosowane atrybuty alt w obrazkach
- czy są stosowane atrybuty title w obrazkach
- czy są stosowane przyjazne URL-e
- czy są używane znaczniki schema.org
- czy odpowiednio zaimplementowane jest cannonical
- czy odpowiednio są ustawione przekierowanie 301, 302 (jeśli w ogóle są potrzebne)
- prawidłowe używanie skryptów JS, CSS
- parametry serwera (wydajność, odległość pomiędzy klientem a serwerem)
- błędy wskazujące na brak dostępu do strony
- plik Sitemap
- plik robots.txt
- ustawienie różnych meta danych

- jak tworzyć treści na stronę
- skąd czerpać pomysły na artykuły, które ciekawią czytelników
- jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe do artykułu

- kto jest Twoją najbliższą konkurencją
- na jakie słowa kluczowe wyświetla się konkurencja, czy wszystkie ich słowa kluczowe konwertują w ruch, docelowo w klientów
- na którym miejscu jesteś względem konkurencji
- analiza spadków pozycji względem konkurencji

- czy profil linków jest odpowiedni, według wytycznych Google
- gdzie szukać potencjalnych miejsc na nowe linki do strony

- Wordpress
- Woocommerce
- Prestashop
- Skyshop
- Shoplo
- Drupal
- Shopfiy
- OpenCart
- RedCart
- Goshop
- SOTE
- IAI Shop
- oscommerce
- Autorski CMS

- małe, średnie i duże portale, blogi oraz ecommerce
- kierowane na rynek lokalny, ogólnopolski

konsultacje seo wordpress, woocommerce, prestashop, skyshop, shoplo, opencart, redcart
- dla osób, które dopiero tworzą stronę internetową
- dla osób, które mają już stronę i stawiają pierwsze kroki w SEO
- dla osób, które utknęły w miejscu (brak efektów)
- dla właścicieli stron firmowych, portali, sklepów online, blogów
konsultacje seo cennik
- telefonicznie
- mailowo
- skype / zoom
- stacjonarnie (u nas w biurze lub u Państwa)
konsultacje seo cennik
- Audyt strony pod kątem różnych czynników
- Research słów kluczowych
- Analiza konkurecji
- Optymalizacja strony
- Content marketing
- Linkbuilding
- Szkolenia zespołu wewnątrz firmy
narzędzia seo, narzędzia do seo, narzędzia używane w seo
- Google Keywords Tool
- Google Analitycs
- Narzędzia dla webmsterów (Google Webmaster Tools / Search Console)
- Tag Manager
- SENUTO
- SEMSTORM
- SEMRUSH
- ScreamingFrog
- MOZ
- MAJESTIC
- GTMetrix
- Clusteric
- Ahrefs